ponedjeljak, 24.03.2008.

Alen ili Yo pitanje je sad!

Gazdarica Ivana izabrala nove sluge: Alena i Yo.

Moram priznati da bih i ja napravila sličan izbor. Alen mi je od prvog dana broj jedan po antipatičnosti (vidi prošle blogove, ne da mi se ponavljati što mislim o njemu). Njegov odnos s Ivanom odmah je krenuo nakrivo, tako da je to bilo za očekivati, a i to što je on nju izabrao za sluškinju vjerojatno nije pomoglo.

Yo također nije neko iznenađenje, njih dvije vole se od prvog dana ko Thompson i lijepa književnost. I meni osobno Yo također ide na nerve. Kao prvo, dugo mi je trebalo da je počnem razlikovati od Nikoline Pišek. Valjda zato što imaju istog plastičara. I Nikolinin bivši, koji je ujedno i Jospin sadašnji, očito je imao istih problema. Možda se čovjek jednog dana jednostavno zabunio. Umjesto jedne, zagrlio drugu, a da nije ni primijetio. Pa tako i ostalo...

Yo je inače vrlo loše primila vijest da je sluškinja i dualistica. Vrlo loše. Cendra čitav dan i davi sve oko sebe (zahvaljujući Max TV-u, sve se vidi i sve se zna), dosadna je i Bogu i ljudima, a Ivanu tlači zbog toga kao južina meteoropatu. Sklona je prenemaganju i dramatiziranju kao da je zbilja neki celebrity, a ne samo loša spisateljica vanzemaljske ljepote. Pri tom ne mislim reći da je lijepa, već da doslovce više liči na vanzemaljca nego na čovjeka.

Ono što se još može vidjeti na Max TV-u, a što vjerojatno ne prenose u dnevnim emisijama, razne su nehigijenske gadosti koje me izrazito vesele.

Izdvojit ću dvije, meni najdraže u zadnja dva dana.

Prva je: Stipe pere noge u kanti, a onda strpa ruku u gaće i s tom istom vodom opere pišu.

Druga je: Prije spavanja, stari panker Davorin legne u vreću za spavanje i s dvije vlažne maramice opere si guzu i pišu. Vrlo pohvalno. No ono što nije baš za hvalit je to što te maramice nakon upotrebe ladno baci na pod. Valjda da služe kao osvježivač prostorije.

Eto. Pozivam vas da date svoj glas:

Tko je odurniji: Davorin ili Stipe?
Koga bi izbacili van: Yo ili Alena?






- 21:40 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Brijem na Farmu, pa šta. Ubijte me!

Linkovi


Farma.novatv.hr
~
Farma natjecatelji
~
svi blogeri koji spominju Farmu na ovaj ili onaj način...
~
Farmaceut
~
TV kritičar
~
Black Arhchangel
~
Ribafish

Moj najveći obožavatelj:

AvantureMicha


Molim sve blogere koji pišu o Farmi da mi jave pa ću ih staviti među linkove. Fala.

Oil Rig Accidents